tajomna_lekaren_2

Recenzia na knihu Tajomná lekáreň – záhada čierneho kvetu

Kniha Tajomná lekáreň od autorky Anna Ruhe nás vtiahne do fascinujúceho sveta tajomstiev a dobrodružstva. Hlavnou postavou príbehu je Luci Alvensteinová, ktorá ukrýva spolu so svojím bratom tajomstvo. Pod ich domom majú neuveriteľný poklad – voňavú lekáreň. Táto miestnosť nie je obyčajným miestom, kde sa vyrábajú bežné parfémy, naopak, tu sa vyrábajú magické vône, ktoré skrývajú obrovskú moc.

Avšak všetko sa zmení, keď vzácny meteoritový prášok, najdôležitejšia prísada pre výrobu týchto vôní, zmizne. Bez neho nie je možné vytvoriť žiadnu vôňu, a tak Luci a jej priatelia sa ocitnú v náročnej situácii. Ich úlohou je nájsť ukradnutý prášok a získať ho späť, aby mohli oslobodiť Matsovho otca z vplyvu Bezcitnej vône. No nielen to. Zabránili by tomu, aby niekto vyrobil nebzpečné vône. A preto sa vydávame až do Amsterdamu. Tam sa stretnú s čudáckym pestovateľom kvetov – mužom, ktorý by už dávno nemal žiť, ale aj s mnohými ďalšími neobyčajnými ľuďmi.

Tajomná lekáreň je príbehom o dobrodružstve, priateľstve a odvahe. Autorke sa podarilo vytvoriť pôsobivý svet, kde magické vône hrajú kľúčovú úlohu. Príbeh nás zavedie na vzrušujúcu cestu, počas ktorej budeme spolu s Luci a jej priateľmi odhaľovať tajomstvá lekárne a čeliť nebezpečenstvám. Dokonca sa vydáme aj na cestu do Amsterdamu.

Tajomná lekáreň je knihou, ktorá zaujme čitateľov všetkých vekových kategórií svojim pútavým príbehom a originálnym konceptom. Je to príbeh o tom, že vôňa môže byť oveľa viac než len príjemným zážitkom zmyslov – môže byť kľúčom k rozlúšteniu tajomstiev a zachráneniu tých, ktorí sú v núdzi. Svojou záhadnou atmosférou a nádherným popisom vôní kniha Tajomná lekáreň ponúka čitateľom nezabudnuteľný literárny zážitok, ktorý osloví fanúšikov dobrodružných príbehov. Táto kniha je druhým dielom série Tajomná lekáreň.

Tajomná lekáreň v odrážkach

• voňavá lekáreň
  • cesta do Amsterdamu