piesen_sireny

Recenzia na knihu Pieseň sirény

Pieseň sirény sa ponára do sveta plného tajomstiev, zrady a nezvyčajných spojení. Príbeh sleduje osud princeznej Liry, ktorá patrí do kráľovskej rodiny sirén. Výnimočná je v tom, že vlastní zbierku, v ktorej sú srdcia sedemnástich princov, ktorých podmorský hlas priťahuje. No osud Liry má pre ňu pripravený neočakávaný obrat.

Kráľovná zistí, že Lira lovila a rozhodne sa potrestať ju. Priamym premenením na človeka kráľovná odoberá Lire jej čaro a odovzdá jej nesmierne ťažkú úlohu – priniesť srdce princa Eliana. Tento mladý a odvážny lovec sirén považuje svoju prácu za poslanie, zasvätenie, ktorého cieľom je oslobodiť svet od nebezpečenstva, ktoré sirény predstavujú a je odhodlaný zabiť princeznú Liru a ostatné sirény.

Princ Elian to chce naplniť a preto sa vydal na cestu, no jeho cesta sa skomplikovala, keď z oceánu zachráni tajomné dievča. To, ktoré raz patrilo k svetu sirén, sa mu odovzdáva s prisľúbením pomôcť mu nájsť kľúč k zničeniu všetkých sirén. Avšak, môže Elian skutočne dôverovať tejto tajomnej bytosti, ktorá nesie na sebe stopy minulosti, ktorú sa snaží utajiť?

Jedným z najoslnivejších aspektov tejto knihy je spôsob, akým autorka vytvára atmosféru podmorskej ríše a rozvíja charaktery hlavných postáv. Lira a Elian sú dve odlišné bytosti, no ich osudy sú prepletené nepopierateľným spôsobom. Čitateľ je vtiahnutý do ich svetov, kde sa konflikty neviažu len na boj medzi dvoma rôznymi druhmi, ale aj na vývoj osobností, ktoré sa menia pod vplyvom lásky, strachu a zrady.

Alexandra Christo nám v knihe Pieseň sirény predstavuje fascinujúci svet, v ktorom sa miešajú temné tajomstvá s nádejou na zmierenie. Je to príbeh o odvahe, oddanosti a nečakaných spojeniach, ktoré formujú osudy nielen jednotlivcov, ale aj celých svetov. Ak hľadáte knihu, ktorá vás pohltí svojou atmosférou a zároveň vám ponúkne hlboký pohľad do duše, Pieseň sirény by mohla byť pre vás to pravé.

Pieseň sirény v odrážkach

• lovenie princov
  • kráľovnin krutý trest